2010. június 13., vasárnap

BrainFuck

Elkezdtem nemrég Brainfuckban programozgatni. Eddig nagyképűen mindig úgy estem neki egy nyelvnek, hogy megírtam benne egy maximumkiválasztásos rendezést. Mit nekem "Hello World!".

Na a Brainfuckban ez nagyon nem triviális. Először is az utasításkészlete csupán 8 karakter. Akit érdekel az megnézheti az idevonatkozó Wikipedia cikket.

Szóval, a haladás útjára léptem, és össze is fogom hozni a rendező algoritmust, csak kissé tovább fog tartani, mint általában.

Mindenkinek kellemes "Agycseszegetést"! Akár ezzel, akár a vizsgákkal. :)

P.S.: Kissé ritkán írok mostanában. Ez nem volt szándékom, sem akkor, mikor elkezdtem a blogot, sem most.

3 megjegyzés:

  1. >,<,>>-<<[->>>>+>+<<<<<]>>>>>[-<<<<<+>>>>>]<<<<[->>>>+>+<<<<<]>>>>>[-<<<<<+>>>>>]+<[[-<]>>]+++[-<+]>>>>-[<<<<<.[-]>+<]>[<->-]<+[<<<<<<.[-]] //ezzel megoldottam, hogy két szám közül a nagyobbikat adja vissza.

    Játék: A kódból egy karakter felesleges (de úgy is működik). Ki találja meg? :D (A helyes megfejtést beküldők között kisorsolunk egy sört az Estikéből!)

    VálaszTörlés
  2. Najó, igazából teljesen véletlen, hogy működik... nem csoda, hajnalban írtam a kódot. :) Erre egy teljes újraírás is ráfér (és nem felesleges a karakter, csak úgy tűnt :P).

    VálaszTörlés