2011. március 21., hétfő

Weebl's stuff




Annak aki nem tudná mi ez álljon itt ízelítőnek a legismertebb (collegiumi szinten is, és leginkább feldolgozott):





Ha még ez után is érdekel, merészkedj tovább!

Ez bizony az Amazing Horse volt. A legelső amit Mr. Weebl munkásságából megismertem.

Következzenek az idegtépő, mókás, fárasztó és eszement loopok, azaz végtelenített flash-ek!
(nem mind az, csak a nagy részük)

Két, számomra nagyon meghatározó flash van soron. (ráadásul végtelenek is ^^)

Narwhals





Owls





Ez után következzen egy nem végtelenített, viszont ez koránt sem von le az értékéből:

Electro Gypsy





Igen, jól látod, egy hitler fura bajszos emberke énekel egy elektro zenét játszó cigányról! A dallama viszont fülbemászó.

Az említésre méltók még:

Enyhe kritika az internetről:

We love the internet





Bizony, az Ultimate Showdown című nagybecsű remek is megtalálható itt!

Ultimate Showdown





Ez azért kemény:

Shrooms





No comment...

Pork





A nagy klasszikus amit már ezer éve ismerek, de nem tudtam hogy innen származik:

Badgers





Az Electro Gypsy készítőitől egy újabb fura zene és videó japánból, avagy a führer godzillabőrbe bújik.

Tiny Japanese Girl





A Magical Trevor sorozat sem maradhat ki, amiből nehezen tudtam eldünteni melyik rész kerüljön be, de végül úgy döntöttem legyen az első, de érdemas megnézni a többit is.

Magical Trevor





Aranyos kis űrlények:

Space is fun





A végén jönnek különböző feldolgozások:

Amazing Horse - metál (WoW)





Amazing Horse - Nerd





Amazing Horse - Japán kissrác





Remélem elnyerte tetszésed ez a kis összeállítás, és kellemesen lefárasztott. Ennyit mostanra.

P.S.: Ezt most találtam, japán és nagyon beteg! Nem illik bele teljesen a sorozatba, de szerintem méltó itt megemlékezni róla. XD




Durvaaa... =D

1 megjegyzés: